Wednesday, September 19, 2012

Jeffrey Campbell

Syyskuu-029
Syyskuu-046
Syyskuu-037
Syyskuu-042
Syyskuu-041
Syyskuu-045

Eilen vihdoinkin tuli mun tilaamata Jeffrey Campbellin kengät, valitettavasti oon käyttäny rahaa taas siihe malliin etten voi pitää näitä koska muuten menee 200e pois lontoon rahoista jonne oon siis menossa joululomalla, ja en ollu sit ihan varma muutenkaan onko noi hintansa arvoset, ei siinä muuten mitää mut en tiiä viittinkö noita nii kauheesti käyttää ku pituutta tulis 181cm kengät jaloissa mikä on mun mielestä vähän liikaa pituutta mulle... Tilaan noi kyllä ehkä uudestaa sitte joulun jälkeen ja ostan.

Kävin nypityttää kulmat viimeviikonloppuna ja värjäsin samalla ja sit värjäsin kanssa hiukset viimeviikonloppuna, nyt nää on paljon paremmat kun viimeks, laitan kuvia varmaan huomenna! (:

4 comments: