Wednesday, August 17, 2011

Otsikoton





Tänään heräsin siinä 11 aikoihin. Iltapäivästä kävin kaupungilla ja näin Rebeccaa.
Ei mitään niin erikoista tänään tapahtunu. En tiiä moniko enää kauheesti lukee oikeesti mun blogia, on nimittäin viime aikoina bloggaaminen ollu jotain niin heikkoa mulla.
22 päivä alkaa sitten taas koulu, ei millään jaksais, kesäloma menny jotenki tosi nopeesti..

No joo btw, ajattelin nyt että jokainen vois kirjoittaa tähän nyt mulle risuja ja ruusuja mun blogista/ postauksista tms, onko jotain mistä haluaisitte mun kirjoittavan enemmän/vähemmän, mitä ylipäänsä haluaisitte että kirjottelen tänne, ja niitä toive postauksia voi tähän kanssa laittaa ja kaikkea mitä ikinä teidän mieleenne tulee! : )

Siitä meidän koti postauksesta, joo oon luvannu sen tehä jo pitkään, joten anteeks etten sitä oo nyt saanu aikaan, mut oikeesti yritän sen tänne saada mahdollisimman pian. Ei siinä muuten mitään mut mulla on tosi huonoja kuvia meidän asunnosta ja en oo uusia vielä jaksanu ottaa..

Niin ja hyvää koulun alotusta ja alkavaa kouluvuotta jokaiselle jolla koulu on jo alkanut : ))

xoxo Julia

5 comments:

  1. toivepostaus; tee sun sellasist tavaroist mitä sä oot saanu kesän aikana ni postaus 8))

    ReplyDelete
  2. Sun on p-a-k-k-o bloggata ainaski joka toinen päivä! :---D ja sit tee sun kodista, tavaroistas, NII JA SUN VAATTEISTA! - Rebekka

    ReplyDelete
  3. SUN KORUT, MEIKIT, KOSMETIIKKA jne olis tosi jees :)

    ReplyDelete
  4. ainii joo ja ruuuusuja sun blogista ;) se on kiiinnostava ja hyvä ja kaikkee sillon KUN BLOGGAAT :D ;)

    ReplyDelete
  5. jeee =) minut nait =) Mut ma kerroinki jo sule vinkkeja ku nahtiii blogii varten!

    ReplyDelete