Monday, August 22, 2011

Meidän koti



Ihan aluks, nää kuvat on aika huonoja mun mielestä mut toivottavasti saatte edes jonkunlaisen käsityksen millainen meidän koti on..


Mun huone:
En ite tykkää kauheesti mun huoneesta tällä hetkellä, mutta nyt syksyllä aletaan laittaa uusiksi mun huonetta,
mulla on jo pari ideaa millaisen huoneen haluisin mut saas nähdä :)


Eteinen: 
En saanu meidän eteisestä hyvää kuvaa + meidän eteinen on aika sotkuinen enkä jaksanu sitä siivoilla kummemmin joten...


Nää 2 ovea reunoilla on kylpuhuone& vessa & ovi suoraan edessä on taas äidin huoneeseen



Äidin huone:


Keittiö:


Olohuone:


Danielin huone;
Daneilin huone on toooosiii sotkuinen ja en löytäny koneelt niit vanhoi kuvia mis ois ollu siistimpi versio siitä joten saatte tyytyä tähän..

11 comments:

  1. oii vitsit teil on kiva kämppä! :))

    ReplyDelete
  2. no vähän hieno koti :D

    ReplyDelete
  3. Teillä on kiva asunto :))

    ReplyDelete
  4. kiva asunto teil:):) mäki haluun Britneyn julisteitaaa !!!!!:)

    ReplyDelete
  5. teil on iiiiihana koti !! :P

    ReplyDelete
  6. Jonna, roosa-mari, DistressedFairy, milla, Veera: Kiitos : ))

    ReplyDelete
  7. Ihana koti! Meil on koulus ykkösristeily niin meen EHKÄ sinne nii se on tukholmaan nii ollaan kai maissa vähän aikaa nii voitais nähä :) En oo viel varma pääsenkö, mut ilmottelen sittenku tiiän :)

    ReplyDelete
  8. to sun matto on jees, ite en tykkää sun seinist ja lampust mut seon vaa mun mielipide :D

    ReplyDelete
  9. Ronja: Kiitos. Okei, mut jos tuut nii tuutko arki päivä vai viikonloppuna? : )

    nasti: no en itekkää tykkää mun seinistä, tai itseasiassa en tykkää mun huoneest oikee ollenkaa täl hetkel mut joo : d

    ReplyDelete
  10. Mä en kai pääsekkää :s en oo viel 100% varma, mut oon 90% varma etten :_D

    ReplyDelete
  11. Teil on ihana koti, Julia sori nyt vaan mut muutan teille :)

    ReplyDelete