Tuesday, September 24, 2013

I'M BACK!!

julu 115 julu 131 IMG_0285 IMG_0324 julu 130

Mua ärsyttää niin paljon etten ole postannut kuukausiin, mut mulla on hyvä syy siihen, I guess?! Ensinäkin oon muuttanut takaisin suomeen, alotan koulun kohta, pikkuveli syntyi, järjetelen asioita ja ihan sairaasti kaikkee tapahtunut ja sit tietenkin kesällä niin en oo paljoakaan kameran kanssa missään mennyt tai ollut koneella lähes ollenkaan.

Anyway, siis sain pikkuveljen joka syntyi 28/8/2013, tää pikkuinen sai nimekseen Devin ja on kyllä maailman suloisin ikinä!! Ihan yli ikävä koska itehän olen suomessa nyt muu perhe on siellä ruotsissa.. Marraskuussa kuitenkin menen käymään siellä koska on ristiäiset, jaksaisinkin odottaa sinne asti, haha!

1 comment:

  1. oon alottanu lukemaan sun blogia vasta, joten en tiiä.. miks et asu perhees kaa ruotsissa :0

    ReplyDelete