Thursday, May 2, 2013

JUSTIN BIEBER

Untitled Untitled


Siellä me tunteja jonotettiin, kylmässä sateessa, pahinta oli se loppu 3 tuntia kun piti seistä jos halusi pitää paikkansa, ja mä voin ihan rehellisesti sanoa että mä en ainakaan muista että mulla olis koskaan ollut niin kylmä että oli jopa vaikeeta seistä.

Untitled
Kattokaa HD:na! Untitled

Tuskallisen jonotuksen jälkeen se kaikki oli sen arvosta, ja nyt varmaan masentelen tääl viikkoja ennenku pääsen tän asian yli että näin Bieberin viime perjantaina! Seuraavaa konserttia odotellessa!!



7 comments:

  1. AnonymousMay 02, 2013

    Sun kaveris voi käyttää vähemmän ripsarii & ja sen kulmakarvat.... Mut varmaa olit noi lähellä?

    ReplyDelete
    Replies
    1. HEI MOI ANO MIS SUN OMA NAAMAS EN NÄE?? Turpakiinni jumalauta

      Delete
  2. AnonymousMay 02, 2013

    kuka vittu toi sun kaveris on iha vitu pommi daaamn tarjooks se sulle ikin teetä mä ainaki haluisin et se tarjoo mulle vähä teetä ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo se kerra yritti mut se alko vähä uhkaavaks sen tee pussin kans nii säikähdin ja sit mun käsi vähä heilahti sillee tiiäks /:

      Delete
  3. AnonymousMay 03, 2013

    vähemmän ripsiväriä ....

    ReplyDelete
  4. sanoo henkilö ilman naamaa :)

    ReplyDelete
  5. AnonymousMay 12, 2013

    Musta Rosa/Rossu on kaunis just tuolleen! :-) Sinä Julia myös :)

    ReplyDelete