Wednesday, April 3, 2013

"Aar juu LISTENING"

moooooooooi IMG_1948 IMG_2060 Untitled-2 IMG_2058 jooooooooo

Noniin, täällä ollaan taas. Saatte nyt vain kännykkä kuvia, koska mulla ei ollut kameraa suomessa mukana, jossa siis olin viime viikonloppuna pitkästä aikaan. Olin pe-la Ronjalla, mun pikkuserkulla, ja la-su Rossulla, ja oli kyllä ihana viikonloppu, näin pitkästä aikaan.

Mulla on ihan sairaasti kaikkea kerrottavaa, mut en laita niitä samaan postaukseen ku tule sit niin sekavaa, joten kerron toille joka päivä vähän jotain. En tiiä kui moni tätä nyt enään lukee ku oli niin pitkä tauko, mut eipä se mitään, kyllä mä täällä voin yksinki höpötellä :)

16 comments:

  1. voitko tehä kysymyspostauksen? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo ehkä myöhemmin ku on vähä enemmä lukioita tai silleen ku en usko et tulis kauheesti kysymyksii nytte vielä :D

      Delete
  2. -rossubarBi galtsusthh !!!1 <33333 #1

    ReplyDelete
  3. mä luen, tää on yks miu lemppariblogeist, mut harmi ku postaat harvoin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voiii, ihanaa & alan nyt taas postaileen iha kunnolla (:

      Delete
  4. Mitä tolle rossulle nykyäää kuuluu onks sil blogii tai mitää?

    ReplyDelete
  5. XD OMG ONKS TOI ROSSUBARBI ????? XD en oo nähny sitä ikuisuutee missää :D:D::D

    ReplyDelete
  6. ei oo rossu hirveesti muuttunu galleria-ajoista :D

    ReplyDelete
  7. MÄKI SIEL D: en muistanu et sul ois ees ollu kuvii :P mut wää <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo en mäkää muistanu et otettiin kuvii mut sit katoin puhelimest nii löysin sielt aika jänniäkin kuvia XD

      Delete
  8. hahaha aww voit siellä yksinki höpötellä

    ReplyDelete
  9. lissut hahahahhahahaaaaa

    ReplyDelete
  10. kukaa jätkä haluu suudella meikkivoiteen peittämiä huulia XD minkähän näkönen ihminen ton kaiken alta paljastuu :O huh en haluu ees tietää

    ReplyDelete
  11. oho, rossubarbi (XDD) ei oo paljoa muuttunut. Noh, ehtiihän se vielä :)

    ReplyDelete