Thursday, December 20, 2012

JOULULOMA

Joulukuu-028
Joulukuu-072
Joulukuu-026
Joulukuu-012
Joulukuu-022
Joulukuu-011
Joulukuu-025
Joulukuu-019

Käväsin koulussa tänään todistusten jaossa ja nyt vihdoin alkoi se kauan odotettu joululoma!! Tuolla onkin kuva mun todistuksesta, ja upealta näyttää, en saanut yli puolista aineista arvosanaa ja ne mistä sain oli se E, eli suomen arvosanoissa joku 5, ja sitte ne missä on joku parempi kuin E, onkin sitte kasiluokalta saadut numerot, hahah! Oon kyllä nii taitava.

Tänään pitäisi sitte siivoilla, huomenna meen äitin ja Danielin kanssa kaupunkiin pyöriskelemään, lauantaina tekemään jouluostokset, sunnuntaina leipomista ja maanantaina JOULUAATTO, jee! (:

5 comments:

  1. Replies
    1. Mullakin on silmät ihan tiedoksesi vain + oon värjäämässä hiukset huomenna tai ylihuomenna.

      Delete
    2. jennna kaikilla ei taida olla rahaa ostaa sitä värii ihan aina ku sitä tarvis :):) ? eikä toi oo ees paha! julia oot kaunis ja ihania kuvia :)♥

      Delete
    3. Nii, eikä se siitä rahastakaan oo kiinni, mulla on hiukset muutenki aika huonossa kunnossa nii miks pitäis värjäillä viikottain, paljon järkevämpää mun mielestä värjätä sitten ku hiukset oikeesti alkaa näyttää sen uudelleenvärjäyksen tarpeessa olevilta.

      Delete
  2. Ihana toi Guess:in koru<3!

    ReplyDelete