Thursday, December 27, 2012

Joululahjani

Jouluaatto-099
Jouluaatto-085
Jouluaatto-089
Jouluaatto-092
Jouluaatto-087
Jouluaatto-082
Jouluaatto-077
Jouluaatto-080
Jouluaatto-081
Jouluaatto-076
Jouluaatto-102

Siinä olis nyt kaikki saamani joululahjat. Iphone5 tuli ihan yllätyksenä, olin sitä kyllä kysynyt aikasemmin mutta luovuin siitä toivosta sitten olettaen että en sitä tule saamaan, mutta sain näköjään sittenkin, jee! Oon tosi tyytväinen mun lahjoihin! (:

Ihmetyttää kyllä aika paljon kuin kiittämättömiä ihmiset osaa olla nykyään, lueskelin vähän mitä ihmiset on sanonut nii kyllä jaksaa valittaa kun ei saanu oikeeta kameran merkkiä tai sitä ja tätä ja tuolta luin kanssa kui joku kirjotti että kiitos äidillensä hänen joulunsa on pilalla etc. Olkaa nyt herranjestas iloisia siitä että saitte ylipäänsäkkään mitään!

2 comments:

  1. Eikä, mulla oli kanssa pienempänä toi Barbie kasetti minkä sä näytit tossa yhessä postauksessa! :D en tiiä oisko se mulla suomessa tallessa jossain..

    http://glamazin.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Voi että mie oon halunnu tuollasta muumi-juttua jo pitkään mutta ei oo vielä kohdalle sattunu! Aivan ihana! :)

    ReplyDelete