Wednesday, August 29, 2012

"God, if I can't have what I want, let me want what I have."


elokuu-069
elokuu-037
elokuu-047
elokuu-080
elokuu-006
elokuu-015
elokuu-030
elokuu-013
k,mv

Kaikilla on jo alkanut koulu paitsi mulla, tai kyllähän mullakin pitäisi mutta sosiaali ei vielä oo löytänyt mulle hyvää koulua, joten täällä mä kotona tylsistyn... Okei ei nyt sillä että mä kouluun haluaisin, ihan mielelläni oon kotona koulun siasta.
Unirytmi mulla on ainakin ihan täysin sekaisin, nukkumaan menen siinä 11-15.00 ja herään sitte 20-21.oo joten tietenki oon taas valvonu tkoko yön, alkaa vähän väsyttämään mut pitäis mennä viideksi kaupungille, käyn ostamassa yhden laukun ja katotaa jos mukaan tarttuu muutakin.
Tilasin Jeffrey Campbellin kengät kaksi päivää sitten joten niiden pitäisi tulla neljän päivän sisällä, jes!

9 comments:

  1. ihania kuvia ♥ oot muutenki ihana juliaaa ♥

    ReplyDelete
  2. ihania kaikki kuvat! :):)

    ReplyDelete
  3. Julia sulle sopii ihan älyttömän hyvin noi kiharat + punaset hiiukset <3 iloveit :)

    ReplyDelete
  4. Milja: Kiitos! :)

    Rebekka Tarkkanen: Aw kiitos, tykkään itekki niist nyt, mut en tykkää niist kauheesti suorina, haha :) ♥

    ReplyDelete
  5. oikeesti noi hiukset on niin ihanaat kiharrettuina :) kelmiröinen oolet kauniis ja toi huulipuna sopii sulle! sun pitäis käyttää aina tollee :)) if u know who I am <3

    ReplyDelete
  6. Anonyymi: Kiitos ja en oo varma nyt kumpi oot omg..

    ReplyDelete
  7. oot kyllä upea:-)

    ReplyDelete
  8. Anonyymi: Voi kiitos (:

    ReplyDelete