Wednesday, July 4, 2012

KONFIRMAATIO

RIPPIJUHLA-011
RIPPIJUHLA-063
RIPPIJUHLA-096
RIPPIJUHLA-070
RIPPIJUHLA-129
RIPPIJUHLA-139
RIPPIJUHLA-156
Pictures
Pictures-001
RIPPIJUHLA-195
RIPPIJUHLA-196
U
2012-07-01-RIPPIJUHLA
rippijuhla

Sori nää kuvat tulee vähän myöhässä kun en jaksanu muokata niitä aikaisemmin, mutta joo, ei mulla oo tässä mitään ihmeempää kirjotettavaa, tossa on nyt muutama kuva sunnuntain konfirmaatiosta, vähän haikee olo nyt ku kaikki on periaatteessa ohi, niin paljon ku ensin vastustelin tonne riparille menemistä sun muuta niin haluun sinne nyt enemmän ku mitään takaisin! Tulee niin ikävä kaikkia ja leiriä! No mutta ensikesää odotellessa, toivottavasti pääsen isoseksi :)

Rippilahjaksi sain tietenkin ristin, ja sitten Guessin rannekorun ja lompakon, 300kr & laukun minkä unohdin kuvata.

xoxo Julia

8 comments:

  1. AnonymousJuly 04, 2012

    siis sait vaa 30 euroo rippilahjaks :o kui vähän?

    ReplyDelete
  2. Anonyymi: No ei mulla kyllä ollu paljoo vieraitakaan täällä, ja sain lahjoja mitkä oli aika kalliita mun mielestä ja siihen viel lisäksi 300kr, mut en tiiä, saan ehkä ku meen nyt suomeen jotain parilta muulta sukulaiselta, tai sitte en, saa nähdä.

    ReplyDelete
  3. AnonymousJuly 04, 2012

    Toi rannaekoru on ihan SAIRAAN HIENO!!!! Mäki haluun :P ja ihana lompakko :) tohon vielä et kyl mä ainaki haluisin noi lahjat mitä sulla, tai tiiäks haluisin mieluuummin "vähän" mut hienoi, eikä paljon periaattees jotain turhaa..:)

    ReplyDelete
  4. AnonymousJuly 04, 2012

    miten teitä oli noin vähän?! o:

    ReplyDelete
  5. Anonyymi: Jep :) & jep, totta, pelkäsin et saan just paljon kaikkee turhaa mist ei oo ees mitään niinku käyttöö vai miten se sanotaan & oon kyl ihan tyytväinen mun lahjoihin, ehkä en saanu nii paljoo mitä jotkut muut, mut eipä se mua haittaa (:

    Anonyymi: Siis ku meiän leirillä oli niinku suomen ja ruotsin ryhmä yhdistettynä, mut siis kaikki oli suomalaisia, toiset sai vaan oppitunnit ruotsiksi, niin meit suomen ryhmässä oli vaan 6, ja meil oli jostain syystä nyt konfis eri aikaan /: jos ees tarkotit miks meitä oli niin vähän tässä konfiksessa? :D

    ReplyDelete
  6. AnonymousJuly 04, 2012

    haha nii :) mä olisin just niin ilonen jos saisin tollasii lahjoja!! :) haha mitä vähemmän, sitä enemmän rakkautta ? ;) vai, hahaha :p

    ReplyDelete
  7. Anonyymi: Aa exakt :--D

    ReplyDelete
  8. AnonymousJuly 05, 2012

    aaa okei 8) ja joo sitä tarkotin :D

    ReplyDelete