Wednesday, June 20, 2012

PAKKAILUA

Kesäkuu 061

Kesäkuu 064

Kesäkuu 066

Kesäkuu 067

Kesäkuu 070

Kesäkuu 204

Kesäkuu 075

Kesäkuu 074

Kesäkuu 132

Kesäkuu 082

Kesäkuu 096

Kesäkuu 137


Eilen mami osti mun rippimekon, ja sit sain pari muuta uutta juttua, en ollu aikasemmin saanu viel mitään synttärilahjaa äitiltä joten sain nyt uuden nenäkorun minkä halusin. Eilen olin kans ensiksi 7 tuntii kirkolla, meiän leiri ns. alkoi eilen, mut lähetään vasta huomenna sinne Rättvikiin taas. Olin tänäänkin kirkolla mut olin siellä about 3 tuntia ja lähin, haha. Nyt oon täälä pakkaillu ja must tuntuu et unohdan viel jotain, nyt just tuli mieleen et meinasin unohtaa pyyhkeen ja lakanat!! Nooo mutta kuitenkin, mä yritän alkaa postaamaan taas kunnolla, mut siis nyt ku meen tonne leirille, nii en oo ihan varma mut tullaan sieltä niinku 29.-30.6 nii pääsen postailemaan vasta sen jälkeen taas (:

xoxo Julia

4 comments:

  1. minkä värinen toi mekko on? :) toi sulkakorvisjutskeli on ihana!

    ReplyDelete
  2. Rebekka: Beige & nii on! :D

    ReplyDelete
  3. AnonymousJune 20, 2012

    sika magee banneri :) mil teit?

    ReplyDelete
  4. Anonyymi: Woow kiitos, haha en tykkää siit ite kauheesti mut oli pakko saada uus & photoshopilla tein (:

    ReplyDelete