Sunday, June 3, 2012

Julle I miss you!



Otin bannerin väliaikasesti pois, se näytti IHAN erilaiselta tässä mun koneella mitä se näytti tuol toisella koneella mistä sen tänne laitoin, joten teen uuden joskus kun jaksan ja on aikaa, ja otan huomenna varmaanki kuvia, nyt on vaan tää yks ja tääki on viime viikolta :D

Mun blogin tyyli tulee varmasti muuttuu nyt aika paljon, en kauheesti tykkää suomalaisten tavasta blogata, joten saas nähä pysyykö lukijat vai ei, toivottavasti joo mutta jos ei niin minkäs teet.

En oo ollut nyt kahteen viikkoon koulussa, ihan omaa laiskuuttani ja kaks viikkoa ois vielä jäljellä ja saa nähdä pääsenkö luokalte vai en... Maanantaina mulla on btw joku kesätyön joku sellanen tiedotustilaisuus yeey :D
 Mut meen täst nyt tekee muita juttuja joten heisu!

xoxo Julia

5 comments:

  1. mä ainaki luen sun blogii (:

    ReplyDelete
  2. AnonymousJune 03, 2012

    minkälaisel taval sä aiot sit alkaa bloggaan ? :O

    ReplyDelete
  3. sun blogi on tosi kiva ja tällee! mut tota etkai ala kirjottamaa ruotsiks tai jotain? mä ainakin jatkan lukemista, jos kirjotat suomee! :)

    ReplyDelete
  4. elena: Kiva :)

    Anonyymi: Siis ei mul oo mitään tiettyy tapaa, mut tiiäks ku suomalaiset yleensä bloggaa silleen et paljon kuvia ja sit vähän tekstiä loppuun, nii tykkään kyl ite lukee toisten blogei sil tyylillä mut en ite tykkää blogata sillä tyylillä, se on joteki tylsää, nii bloggaan vaan jotenki ihan omalla tyylillä :D

    milla: Kiitos :) & haha en mä ees osaa ruotsia joten ihan suomeks kirjotan (:

    ReplyDelete
  5. http://riikka-anniina.blogspot.se/

    kiva blogi sulla (:

    ReplyDelete