Sunday, January 22, 2012

TÄÄLLÄ SATAA LUNTA, NOUU!!

Tammikuu 127

Tammikuu 137

Tammikuu 147

Tammikuu 148

Tammikuu 091

Tammikuu 084

Tammikuu 154

Koko näytön kaappaus 22.1.2012 165605.bmp

Koko näytön kaappaus 21.1.2012 205033.bmp

Jullerobullero oli meillä yötä eilen ja kateltiin eirittäin kiinnostavia leffoja johon Julle varsinkaa ei keskittyny, naurettiin kuoliaaks ittemme, joku mies luuli mua Britneyn siskoksi, btw, tänään joku tyttö tuli facebookis kysyy et oonko Britneyn sisko, niin ja sitten mitä muuta me Jullenkaa tehtiin... No Julle kiusas ja kirjotteli mun facebookkiin kaikkea ei mukavaa, naurettiin lisää, naurettiin asioille ilman mitään erityistä syytä?! No joo..

Jullella on pian synttäriiiiiiiiiiiit, okei 3 viikonpääst suunnillee, mutta kohta kumminkiiin!!! Joo mut mun jutut ei oo taaskaan kiinnostavia, paitsi ainiin huomenna alkaa 2viikon TET, joten jes.. Oon meiän koululla auttamas noita esikoululaisia tai jotain, en tiiä. Mutta joo heisu nytte!!

xoxo Julia

9 comments:

  1. Toi vika kuva on iha sairaaaan hieno ja sitte kans toi kuva mis on noi lapaset c:

    ReplyDelete
  2. Mä katoin et sun kynsi palaa tos toisiks viimeses D: Mut vähän on säilyny pitkään noi kynnet hyvinä !

    ReplyDelete
  3. Rebekka: Kitooos♥

    MONIKA: No silt se kyl näyttääki et palais :D &jep nii on, ne alkaa kyl näyttää tyhmilt ku omat kynnet kasvanu sen verran :d

    jennamoi^: joo

    ReplyDelete
  4. jeeei kynnet tallel viel... varmaa sä oot alkanu polttaa kröhömm?

    ReplyDelete
  5. Rafaéla kirjoitti...
    jeeei kynnet tallel viel... varmaa sä oot alkanu polttaa kröhömm?
    ^ älä

    ReplyDelete
  6. Rafaéla: joo'o & joo'o

    Anonyymi: Mitä sä siin, jos et ees tunne mua nii hyvä tulla siihen, jos tunnet nii mitä tuut anonyyminä kirjottaa, se on mun oma asia joten olkaa hiljaa

    ReplyDelete
  7. poskari teinit <333

    ReplyDelete
  8. Anonyymi: Kyllä kyllä, sähän sen tiedät, oikeesti mua ei vittuakaan kiinosta luuletko et poltan poskareit vai en! : DDD Ei oo ensinäkää sun asia, mut ihan vaa tiedoks en polta poskareit mut jos niin haluut luulla, nii siitä vaa ei oo mun ongelma

    ReplyDelete