Monday, January 30, 2012

KAIKKI BRITNEY FANI TUOTTEENI

Tammikuu 189

En oo vielä saanut kaikkia levyjä kerättyyn suurimmaks osaks siksi että en löydä vanhempia levyjä kaupasta ja tilaaminen on mulle liian vaikeeta, mutta kyllä mä ne tässä lähiaikoina vielä hankin. Mutta siis kuvassa 7 levyä, 2DVD.tä, 4 hajuvettä, keikkaliput, korut, juliste, kiertuekirja.


Tammikuu 190

Tässä taas on mun kaikki lehtiartikkelit, en oo vielä niitä saanu järjestykseen, aion laittaa nää kaikki kansioihin mutta ei oo muovitaskuja joten nää on ihan sekaisin vielä toistaiseksi.

Tammikuu 197

Tammikuu-1

Tammikuu-2

Jos en väärin muista niin 44 vai oliko 46 Britney julistetta + lehdistä leikatut kuvat jne. Unohin ottaa kahdesta Britney paidasta kuvan, itseasiassa se toinen paita on hävinny johonkin, herranjumala jos en löydä sitä!! :o

jos kellään on mitään Britneyhyn liittyvää ja haluaa myydä mulle niin laita kommenttia? :)

xoxo Julia

18 comments:

  1. Your blog is very nice. :)
    I'm from Germany and unfortunately can not understand your language.


    Katharina ♥

    ReplyDelete
  2. Jessus oon kateelline sulle ! Et oikeasti ymmärrä tätä mun alemmuuskompleksia, kun mulla ei oo yhtään rahaa tällä hetkellä tilata Britney-kamaa ja yhellä on ankarasti !
    Mut minkä kuukauden & vuoden Mix toi on jossa Britney kannessa ? :3

    ReplyDelete
  3. katharina xoxo.: Aww thank u ♥

    MONIKA: En yhtään tiiä ku sain pelkän ton kannen kaverilta, mut on se aika vanha, jos en iha väärin veikkaa nii joskus '09 :o mut en tiiä sitte :D

    ReplyDelete
  4. IIHHH!!! Briteny <3 Mie haluisin sen fantasy mid night hajuveden <3<3<3 se on niin ihana. Ostaisin kaikki hajuvedet mitää joensuussa on jos ois rahaa ja tääl on 9 erilaista.

    ReplyDelete
  5. Ei oo reiluu.. Kuolen jos et anna noit kahta julistetta mulle... :DDddd

    ReplyDelete
  6. milla: :)

    Lotta: :D

    Rebekka: Must tuntuu et mun on pakko antaa koska mul ei tosiaan oo tilaa ja mul tulee 3 lisää ensviikoks viimeistään... Niist kyl menee vaan yks seinälle mutta juh :D MUT EN LUPAA VARMAKS, jäisin vaa häviölle siit muahaaha ((: XDDD

    ReplyDelete
  7. haluuks sit antaa mulle jonku kivan Britneyn julisteen ehkä ku tuut meille... ? ^_^

    ReplyDelete
  8. Veera: en ku annan 2 ehkä Rebekalle ja en luovu muista.. :D

    ReplyDelete
  9. Mulla saattas olla pari ikivanhaa ehkä vuoden 08 suosikin ja demin britney artikkelia(:

    ReplyDelete
  10. Justiina: Hei jos pystyt nii viittisitkö laittaa kuvia mun s-postii? julia.sipila@hotmail.com :)

    ReplyDelete
  11. Tee huonepostaus ! (:

    ReplyDelete
  12. ohho, oot kova fani:p

    tsekkaas munki blogi,
    http://u-nfabulous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. ohho, oot kova fani:p

    tsekkaas munki blogi,
    http://u-nfabulous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. wow oot kiva birtney fani ! :o aika hyvä se kyä o c:

    ReplyDelete
  15. Joo, vointoki kattoo jos löydän ne tuolta jotain (;

    ReplyDelete