Wednesday, November 23, 2011

I RUN AWAY

MARRASKUU 193

MARRASKUU 164

MARRASKUU 173

MARRASKUU 181

MARRASKUU 187

MARRASKUU 192

MARRASKUU 199

MARRASKUU 191

MARRASKUU 198

MARRASKUU 203

MARRASKUU 204

MARRASKUU 205


Moi oon yks aika laiska bloggaaja :)) Mun piti oikeesti postata jo hmm olikohan se 3 päivää sitten, mutta kuvien lataaminen koneelle oli jotain liian raskasta mitä en jaksanut tehdä, niin paljon ku se vaatikin..

Tänään postissa tuli iiiiihana kirjekuori, arvatkaa vaa mitä siellä sisällä oli ^.^ 8 Britney Spears julistetta!! Ihanaa!!

No joo oon koko tän viikon lintsannut koulust yhden tunnin tai enemmän, hienosti menee, okei en nyt sanois suoraan että lintsannut mutta ollu tpois syistä tai toisista. Mulla on perjantaina suomen koe jostain ihme jutuista mistä en ymmärrä yhtikäs mitään, ainoo minkä eilen ymmärsin oli subjekti mut en just nyt ainakaan enää muista et mikäköhän seki oli.. Epäilen syvästi että saan hylätyn kokeesta, mikä on oikeesti noloa, oonhan mä kuitekin luokan paras suomenkielessä...

Mutta joo meen pia nukkumaan tai jotain sinneppäin, heipsun!

xoxo Julia

9 comments:

  1. ihanii julisteitaa :) ja kivoi kuvii =) ja uus banneriki on tosi kiva!

    ReplyDelete
  2. noi julisteet ♥♥ ja toi on siisti toi saksikuva ! ;)

    ReplyDelete
  3. Tosi reiluu Julia oikeesti kuolen, en voi kattoo noit julisteit. :(

    ReplyDelete
  4. oee oon päässy sun banneriis <3 ja ps.löysin sulle tänää tuliaisen hope u like!

    ReplyDelete
  5. jonna: jep & kiitos (:

    Veera: Hihi nii, ja kiitos :D

    Rebekka: Muhahaa!!

    Anonyymi: No niimpä taisit päästä & mitä ostit hä mitä hä?!

    ReplyDelete
  6. mistä saat noin paljon Britneyn julisteita :oo oon niin kateellinen sulle !! oot niin kaunis ja sul on kiva blogi ja noin paljo Britney juttuja :-D ♥

    ReplyDelete
  7. milla: Ostan ihmisiltä, ihan randomilla oon googlettanu ja ettiny ja kyselly ihmisiltä ja sit tietenki kavereilta ja lehdistä jne :D & kiitos (:

    ReplyDelete
  8. sul on kivan olonen blogi! liityin lukijaks :)

    http://perfection-emma.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. sinä kuule ihanaanananaa banneri kuvat kaunokainennnhh o;; muhahaha ^.^<3

    ReplyDelete