Monday, October 31, 2011

I GÖTEBORG

GÖTEBORG

GÖTEBORG 038

GÖTEBORG 040

GÖTEBORG 036

GÖTEBORG 039

GÖTEBORG 041

GÖTEBORG 035
Täs mun pikkuveli ja sen ilmeet ... :))

GÖTEBORG 030

GÖTEBORG 052

GÖTEBORG 057
Ostin ainakin omasta mielestäni tooosii söpöt säärystimet. Lindex | 149 kr (14,9 e)

GÖTEBORG 044
Mummin Mio kissa, en tiiä mut Mio on mun mielestä aika ruma kissa mut ihana luonne sillä on kyllä :D

GÖTEBORG 042

GÖTEBORG 051

GÖTEBORG 011

GÖTEBORG 027
Mun käsi on ällöttävä <:

Yritin tehä tän postauksen jo 4 tuntia sitten, mut seriously, noi kuvat latas 3 tuntia?! Oon siis mummilla ja sillä on vähän huono netti joten ehkä johtuneen siitä...

Eilen siis Tukholmasta Göteborgiin pikkuveljen kanssa tultiin, bussilla sellaset 6 tuntia. 

Tänään käytiin tossa Angered Centrumissa, siellä ei ookkun muutama perus kauppa ja löysin noi säärystimet, yhet kivat karvakengätki oli kivat mun mielestä mut laatu ei niinkään hyvä niissä joten en sitten niitä ostanut. 
Huomenna mennään kaupungille ja sieltä varmasti tulee jotakin enemmän mukaan!! 

Mua ärsyttää kun en pysty katsomaan BB:tä nyt täällä, ku joudun sitä netin kautta seurailemaan, mut tää netti tökkii niin jumalattomasti että se näyttää 5 sek. ja sitten lagaa seuraavat 5 min... Ihanaa tosiaan...

Dataan yleensä himassa mun pöytäkoneella, mut nyt remontin sun muitten takia joudun tällä mun miniläppärillä oleen, yleensä mun pikkuveli tai äiti on tällä vaan koska niitten omat koneet on rikki joten tää on täynnä niiden juttuja. Siis aloin käymään läpi tän koneen tiedostoja ja tässä oli yli 4000 biisiä?! poistin ne kaikki ja turhia tiedostoja ja kuvia, luulisin et tää on nyt hieman nopeempi koneena, mut netti on kyllä edelleen ihan paska, mut se ei johdukkaan mitenkään mun koneesta :DD

Huomiseksi yritän hius/meikki-postauksen tehdä, mut olis kiva jos kertoisitte että mitä te niinku haluutte että kerron tms siinä? Kun en oikee tiiä minkä tapaisen postauksen tekisin sitten?! Pliiis kommentoikaa ja kertokaa edes jotain niin olis vähän helpompi toteuttaa sellanen :D

7 comments:

  1. jos teet hiuspostauksen, tee sillää et kirjotat miten ömm hoidat niitä vaikka aamulla ja miten laitat : D jaa meikkipostaus sillleee et laitat vaik kuvii mitä meikkei käytät ja miten käytät ja otat vaik sis kokonaisuudessaan ja vaiheittain kuvan ku laitat sitä meikkii ? :P tai sit jos teet nää samaa postauksee ni silti samanlain..: DD

    ReplyDelete
  2. kivoi kuvii (:

    liityin lukijaks, käy kattoo: http://mariaaws.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Meikkipostauksen teet silleen, et laitat aina ns. vaiheet siit meikistä kyl tiiät mitä tarkotan :--D Ja sit kans laitat kuvan/kuvia sun meikeistä.
    Hiuspostauksen teet silleen et kerrot miten hoidat sun hiuksias ja miten laitat ne aamulla ja mitä shampoota ja tämmöstä käytät yms :D Btw ihanat säärystimet!! ♥

    ReplyDelete
  4. Veera: Aahhaaa kiitos ^.^ & en tee niit samaan postaukseen mutta jop :)

    Maria: Kiitos & juu käyn :)

    Rebekka: Selvä se,& kiitos :)

    ReplyDelete
  5. Aa, okei :)

    ReplyDelete
  6. miten sul on noin pitkät hiukset! en oo tiennykkää:) onks sul pidennykset?

    ReplyDelete
  7. Anonyymi: En tiiä, must ne näyttää pitkiltä vaan ku ne on takana, mut sit ku ne on edes näyttää lyhyiltä >: & ei ole pidennykset (:

    ReplyDelete