Thursday, July 21, 2011

Nyt riittää Sims.....


Oon täs nyt koko päivän pelannu simssiä, ihan siitä ku aaamulla heräsin nyt seuraavaan aamu kello viiteen asti. Nyt kyl riittä! : d



Ei oo mitää ihmeellist kirjotettavaa, oon siis tänään pelannu ainoastaan simssiä, joo kyllähän mä yhes vaiheessa piirsinki jtn.

Ihanaa, Julia tulee maanantaina ruotsiin takasin joten nähään ensimmäist kertaa loman aikana!!
Ens viikolla en tiiä mis kohtaa ollaan vissiin lähdössä Göteborgiin ja jotain.

Oisin jo tos eilen tehny toivepostauksen meidän kodista, mut ku noita kuvia etin koneelta niin eipä tietenkään ollu omasta huoneesta kuvaa ja mun huone ei nyt oo kuvauksellises kunnos joten se jäi siihen. Pitäis siivoo ja tyhjentää toi matkalaukku nii ehkä sitte pitäis koittaa uusiks :D
Njoo, tosi sekava postaus eikä muutenkaa järkee mut ihan sama, nyt kuitenki taidan täst mennä nukkumaan...

xoxo Julia

5 comments:

  1. JEEJEE teidän koti. Mä tuun jossai vaihees käymää :)ja teijän pupuneiti/herra (en muista;D) on kasvanu :)

    ReplyDelete
  2. Ronja: Joo tuu vaan :D & joo niihä se on kasvanu ja poooooika se on (8

    ReplyDelete
  3. Voiiei toi kani ! Ihana ♥ Ja nuo sinun hiukset.. :))

    ReplyDelete
  4. AnonymousJuly 22, 2011

    ihana kani:) mikä kamera sulla on ? ♥ oot ihana ja tykkään sun blogista tosi paljon,ethän lopeta

    ReplyDelete
  5. DistressedFairy: Ha, kiitos <:

    Anonyymi: On joo & sony a290 & en oo aatellu täl hetkel kyl lopettaa vaikkei mul tänne mitää järkevää kirjotettavaa ookkaa :D

    ReplyDelete