Monday, June 13, 2011

Lokakuuta odotellessa!





Ajattelin tehä tälläsen minipostauksen, tos viime viikolla olin aika paljon tuol ulkona ja tein kaikennäköst, mut nyt keskiviikost asti oon ollu vaan oikeestaan sisällä enkä tehny mitään, TOSI TYLSÄÄ OLLU!
Ajattelin että Helsinkiin menisin loppukuusta ja jotain sellasta :)
Tänään aamulla Rebekka heräs jo oisko ollu kuuden aikoihin ja lähti ostamaan lippuja Britney Spearsin keikalle, ja 2 lippuu sai sitte hankitte YEY oon oikeesti nyt tosi ilonen!! 14.10.2011 odotellessa nyt sitten vain :)

10 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Sun blogi on tosi kiva, mitä nyt täs oon sitä jonkin aikaa seurannu ja tällästä!
    Voit käydä ihmees kurkkaas munki blogia:
    http://ida-my-life.blogspot.com/ jos vaikka kiinnostaa.

    ReplyDelete
  3. ÄÄÄÄ ANNA MULLE SUN LIPPU !!! MÄKI HALUUN TONNE ! ::(:((:(

    ReplyDelete
  4. mäki oon tulos tonne konserttii :)

    ReplyDelete
  5. milla: En taida ;)
    Milja: Okei, mitkä paikat sul on ? (=

    ReplyDelete
  6. Tää on kyl paras postaus (:

    ReplyDelete
  7. oikeest julia sul tulee ain joka postauksee vähintään 3 kommenttii hmm täs on jo 9, mul on vaa sult jotain...... xd

    ReplyDelete
  8. rach. : Thank you! I'll look at your blog a little later. :)

    Rebekka: No hehe ;E Eikä mun joka postaukses oo kommenttei >: && mainosta sun blogiis jne nii eiiköhään sunki blogiin tuu lukijoit jne ;)

    ReplyDelete
  9. No ööääää emmä jaksa mainostaa sitä ku ei kukaa kiinnostu, kattoo eka kui vähä postauksii oon tehny ja kui vähä niit kuvii on ja lyhyit tekstei nii turhaa mä mainostaisin mut aiva sama mulle :D

    ReplyDelete