Saturday, May 21, 2011

Silloinkun pyytää selitystä eikä sitä saa, on ilmiselvää ettei selitystä ole koskaan ollutkaan!

Daniel kahvi ja donitsi & mun mehu ja donitsi :-------D
Pelattiin aikasemmin tänään Danielin kanssa eye toy.ta  :)



Eilisen ja tän päivän aikana on tullu syötyy aivan liikaa... Eli oon ihan yli täynnä, ei mikää ihana olo. Pelattiin Danielinkaa tänään eye toy.ta ja sit oon ottanu aurinkoo parvekkeella, en tosin jaksanu kauaan et hehe. Mulla on kauhee koiranpentu kuume, eli oon googlettanu koira roduist sun muista kaikellaista, ja yritän yli puhua äitii ostaa jonkun kivan koiran, mut haluun ensin tietää aika paljon siitä rodusta ennenku ku mahdollisesti hankitaan. Mut voi olla että haaveeks jää toi koira juttu, mut saa sitä aina toivoa :)

Nyt katon tvt täs " The pacifier " & sen jälkeen pelaan ehkä Danielinkaa jotain lautapeliä, jos jaksaisin.
Aivan, kerroinko jo että mun koneen näyttöön tuli jotain vikaa blabla, joo kerroin, ja ei saatu sitä toimimaan, mut joku tulee kai jossain vaihees kattoo sitä sit ja I really hope että se alkais toimimaan..
Joo täst ei pitäny tulla pitkää postausta, mut tuli näköjään sittenkin aika pitkä. Nojoo noni lopetan nyt Heipsun!

xoxo Julia

4 comments:

  1. Hyi yök juoks Daniel kahvii xd

    ReplyDelete
  2. Rebekka: Joo juo, ja munki mielest se on YÖK !!!

    ReplyDelete
  3. heei sullahan on kiva blogi ! (:
    ryhdyn kyl ainaki nyt lukee, tsekkaa munki blogi:

    roosaosblog.blogspot.com

    ReplyDelete