Tuesday, May 31, 2011

Saadaksesi ilosta kunnolla irti, sinun on jaettava se jonkun kanssa!



Lauantaina taas oli ruotsissa äitien päivä joten Danielin kanssa jotenki ihmeesti ja kummasti saatiin kakku tehtyä, heh, se oli oikeestaan aika onnistunu kakku :-------D
Huomenna iltalaivalla kohti suomea, ja täällä  mä yritän epätoivosesti saada pakattua mut ähh, mä en oikeesti osaa pakata mitenkään " järkevästi " aina kaikkea turhaa mukana .... :D
Eilisen & tämän päivän ostoksia: Mekko = Gina Tricot 199 kr. // Tollaset lyhyet legginssit  = Gina Tricot 59 kr (kpl) // Kangas kengät = Dinsko 199 kr. // & sit toi tossa vikassa kuvassa, tungin sen vielä tähän koska ois muuten jääny toho tollanen ärsyttävä tyhjä kohta, eli siis mulla on silmä jotenki tulehtunu tai jotain, niin joudun tota sit tunkee mun silmä  luomeen sekä silmän sisään .


Nää kuvat on nyt IHAN sekasin tässä, & tää koko postaus on nyt tosi sekava, joten anteeks siitä, mun pitäis oikeesti alkaa bloggaamaan joka päivä, mut en vaa ikinä jaksa! 

No joo eilen oli ihana päivä, ensin menin mun tädin (äidin siskon) kanssa tohon Handen Cetrumiin, ja sit sain ton mekon & noi lyhyet legginssit, sen jälkeen chillattiin Julian kanssa vaan rannalla ja no siis ei mitään ihmeellistä mut oli ihanan lämmin ja rento päivä. 

Tänään meidän piti Sofian ja Julian kanssa mennä rannalle istuu, mut sit en oikee tiiä mitä noi yhet sähläs nii ois menny nii myöhäseks et päätettiin et ei mennäkkään /= 

Huomenna Sofia lähtee Pariisiin & mä lähden iltalaivalla Turkuun suomeen. Asd, oisin viel halunnu ainakin viikon olla täällä ruotsissa mut ei voi mitään. 20.6 olis tarkotus mun mennä Helsinkiin, ja tietenki linnanmäelle ja sit nään kaikkia kavereita jne.

Nyt kuitenki mun pitää viel mennä pakkaa viimiset tavarat, sit nukkumaan pikkuhiljaa, huomenna koulua 09-11.oo se jälkeen sit oonki Julian kanssa ♥

XoXo Julia

10 comments:

  1. HYI TOI HALF BAKED ON PAHAA ! :D se mansikka hommeli on parast<3 :P

    ReplyDelete
  2. kunno läski olet! me leivotaa sit kaikkee nannaa ku tuut eiks yeah? ja stadikka every day ja kaikkee cooliii ps. mä meen milenan protujuhliin olikse 22 vai 23 pv mut en oo siel varmaa kauhee kaua et se aika sul menee iha mennentulllen vaik koneel!
    xoxoxoxo i miss u onneks nähää koht <3

    ReplyDelete
  3. Veera: Imase, se on paras !

    Rafaéla: En oo läski ;( ok oon... & mikä on protujuhla ? && voin sinä päivän nähä jtn muut kaverii sit ? && kerroinha jo et meen sit joku pv jonku kans lintsille ? :---------D

    ReplyDelete
  4. AnonymousJune 01, 2011

    mäki tuun 20.6 hesaaaa! ja lintsille! :)

    ReplyDelete
  5. Kui ihana toi mekko on!? ♥ Nii ja ihanii kuvii muutenki nääää kaikki :) En jaksa ikin bloggaa ite :-D muttamuttaaaa aioks ottaa noi kaikki vaatteet mukaas? :D

    ReplyDelete
  6. Jonna: Okei :)

    Rebekka: No nii onki ;) & kiitos kiitos, ja sun kannattais kuules nyt vain alkaa bloggaa enemmän!! & joo otin noi kaikki ja enemmänki, ja ei kaikki mitä alunperin oisin halunnu ottaa mukaa, nii ei ees mahtunu mulle mukaa )=

    ReplyDelete
  7. Häh et voi ottaa noin paljon vaatteit... :D

    ReplyDelete
  8. imase ite :))))) xdxd :D:D se on pahaaa :P :D <3

    ReplyDelete
  9. miks ei voi rebekka ? XD :D

    ReplyDelete
  10. Rebekka: Miksei ? :-------D

    Veera: En taida :))))

    ReplyDelete