Monday, April 25, 2011

Tukholmaa kierrelty








Käveltiin keskustas vaan ympäriinsä, sit vastaan tuli tällänen pieni karkki kauppa ja mun oli pakko saada sieltä tommonen tikkari jonka sit sainki :D
3 Metrilakua = 50 kr // Tikkari = 29 kr // Snöre & hintaa en muista (=

Ostettiin jäätelöt kans tälläsest pienest jäätelöbaarist, ne teki siel kaiken itse, siis ihan noista vohveleista lähtien :P
Toi vasemman puoleinen oli mun jäätelö & oikeen puoleinen Danielin, yks jäätelö makso 61 kr, tosi kalliit!

Oon täs kuvas tooosiiii oudon näkönen, mut mentii kans sit syömään pizzaa
Ja tässä tää meidän pikkuprinssi ♥
Pikkunen ♥
Elikkäääs, tänään aamulla aikasin oltiin takas Tukholmassa, ei ollu mitään suunnitelmii täks päiväks paitsi piti nähä Julia, mut ajattelin et nukkuisin vaan koko päivän koska olin super väsynyt!
No mut kuitenkaan niin ei käynyt, vaan lähettiin äitin & Danielin kanssa Tukholmaan keskustaan " jätskille ".
Kierreltiin siel ympäriinsä ja siel oli kaikennäkösii ihanii pikku karkkikojuja ja pikku kauppoja!
No mut mentiin sit jätskille & sit ku oltiin taas jonkun aikaa kierrelty niin äiti haluski et mennään pizzalle, eli siis mentiin pizzalle :D Ulkona oli tänään tosi lämmintä, + 21 astetta, IHANAA!!
No mut sitten ku oltiin tulos takaspäin kotiin, oltiin junassa niin mä & Daniel nukahdettiin :D En kyllä yhtään ihmettele kun kerta vaan 2 tuntii ollaan nukuttu, hehe :D
Mut nyt meen siivoo nopee kanin häkin, sit vois pikkuhiljaa alkaa mennä nukkuu, huomen kuitenki taas kouluu & mul on univelkaa, asd!

4 comments:

  1. ohhooh, ihanaa (: mäki olin äitin ja isin kans eilen keskustas jätskil :D:D hheehh mäki otin tos mikä sul on ihan ekana kuvana, ni otin kans tollasen kuvan , hehhe :D xd ja on muil muitaki kuvii, LOKIT KOKO AJAN YRITTI MUN JÄTSKIÄ ! >:( xd :D

    ReplyDelete
  2. aaw miten suloinen kani <3
    vois liittyä lukijaks, ihan kivaisa blogi :---) mun saa myös vilkaista ja varsinkin kysymyspostaukseen kannattaa laittaa kysymystä tulemaan!

    kohtaonjoaamu.blogspot.com
    formspring.me/lilsiyh

    ReplyDelete
  3. Veera; Okeii (=

    Lilj; Onhan se juu & kiitos, ja liityin sun blogin lukijaks (=

    ReplyDelete