Thursday, April 28, 2011

Taisin unohtaa blogata eilen!

Venattiin sinne lääkäriin & jotain tais vähän väsyttää ( ihana kännykkä laatu )



Lasinsiru JES, en tiiä :D
Kesä tulee <3



Itse asiassa en unohtanut eilen blogata, vaan koska olin Julialla nukahdettiin siinä sietsemän maissa illalla, oltiin TOSI väsyneitä! No herättiin jossain 23.00 aikaan, ja alettiin leipoo suklaakakkuu :D & sit mentiinki takas nukkumaan.
No mutta eilen, koulussa ensimmäisen tunnin jälkeen mä ja Julle lähdettiin lääkärissä käymään, ja Jullel vissiin hiusmurtuma sen sormessa. Sit joskus iltapäivällä menin Jullen mukaan hammaslääkäriin. nothing special yesterday! 

Mutta tänään ku herättiin aamulla Julialta, menin harjaa hiuksia peilin eteen ja huomaan et mun naama on täynnä punasii pisteitä, joku allergia reaktio jostain ?! No en tosiaankaan mennyt kouluun tällä naamalla :D Joten soitin äitille ja se sano että mun pitää mennä kotiin & sit vissii pitäis mennä ruoka allergiatesteihin jossain vaiheessa. 

Tälläsiä pienii punasii näppylöitä mun
koko naama on  täynnä :D

Allergioista puheenollen, muuten jees et tulee kesä ja näin, mut ainoo huonopuoli on se et mulla on heinänuha! ARGH !!!
No mut meen nyt lukemaan Miss Mixiä & bloggaan taas illemmalla enemmän & jotain kiinnostavampaa!



Nyt soi;



8 comments:

  1. ohhoh !!! :OO hurjaa menoa sun näppylöillä O_o mistäköhän ne tuli :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    ReplyDelete
  2. hhihii hei mulki on toi miss mix :D:D:D: ne julisteet siit losista on ihanii :D :P

    ReplyDelete
  3. No niimpä ! Haha, mun naama näyttää niiiiiin upealta !! :D & jep, nii on (=

    ReplyDelete
  4. I-H-A-N-A-T kynnet 3. kuvassa!! (= ja niin apua kivat näppylät sun naamas..... o_O onneks mulle ei tullu tollasii =DDDD tosi reilu mä...

    ReplyDelete
  5. Haha, ei ne oo ees :D & joo tosi kivat :D

    ReplyDelete
  6. apua noi näppylät :o njoo kyl vrma lähtee kuitenki
    pois ps ihana pupune (:

    ReplyDelete
  7. Mariana: Jep, ja juu kyl ne viikon sisäl pois menee :) & on joo (=

    ReplyDelete