Saturday, April 30, 2011

Perjantai ilta chillaillen Julian kanssa


Hmph... Julle tos datas sellaset puoltoista tuntia ennenku vihdoin jätti koneen hetkeksi rauhaan & autto mua noiden julisteiden kanssa :D


Julian kanssa laitettiin mun kaikki julisteet mitkä löysin mun seinälle, se ei oo VIELÄ kauheen hienon näkönen, mut kuhan saan noita julisteita kerättyyn lisää nii saan tehtyy ton loppuun (=
Oli toi kyllä aika hauskaa noiden julisteiden laittaminen, tuli siin naurettuu aikalailla :D


Syötiin just äsken jäätelöä & nyt istutaan täs ja mä bloggaan & sit aletaan katsomaan jotain leffaa (=
No joo mut kirjoitan tähän nyt huomisen suunitelmia koska en ehdi huomenna kirjoittamaan tänne yhtään ellen jonku pikapostauksen saa väsättyä aamulla.


Herätys klo; 10.00
Sofia tulee klo; 11.15
Lähdetään meiltä kaupunkiin ostamaan torilta mansikoita & vappuvärejä ja muuta sellasta klo; 11.30
Kaupungista mennään suoraan junalla Julialle, tai oikeastaan sitä ennen ruokakauppaan, meillä on siis vappu rahaa yhteensä 600 kr (60 e) ja aikamoinen ostoslistakin luvassa! Ruokakaupan jälkeen mennään Julialle siit & ollaan hetki ihan vaan tekemättä mitään & sen jälkeen aletaan leipoo banaani suklaa kakkua sekä mansikka kakkua. Sit varmaan sen jälkeen grillataan. Myöhemmin illalla mennään katsomaan vappukokkoa ja sit loppuilta meneekin vain juhlimalla & syömällä. Toivotan nyt jo kaikille ihan mahtavaa vappua, koska en välttämättä ehdi huomenna kirjoittaa !! 

6 comments:

  1. Ihana toi huone :O muistan ku mul oli seinät täynnä zac efronin julisteita :D sit jouduin ottaa ne pois ku suurin osa oli jotenki repeytyny ja tällee. Äh mua ärsyttää ku mun huoneen sisustus on päin mäntyjä, mun huonekalut on tosi isoi eikä oikee tiiä mihin ne laittais ku tv ja parisänky määrää, minne huonekalui voi siirtää :D ja en oo siivonnu mun huonet pitkää aikaa ku on nii väsy. sit on iha sika ärsyttävää ku kanin häkki on sellases pimeessä paikas ja tuntuu ettei sille ois oikee tilaa ja sit ku siivoon nii on ahdasta XD ei vitsi ois mukava sellane iso huone, iso vaatehuone ja sit sellane yks seinän kokonen ikkuna :o hehee mun vuodatukset, ihana toi lemmikki postaus ja anteeks et olin sellane, mul on nyt ollu vähä mielialan muutoksia ja tällee.. johtuu varmaa ku otin sellasen ehkäsykapselin :D ja kyl sä osaat hoitaa :) ja ei sitä heti voi kaikkee tietää :) ja meijän edelleenki pitää nähä kesällä!

    ReplyDelete
  2. JA MEIJÄN KANIEN on pakko nähä :D ! ootan kyl et pääsen kesäduunii nii ostan uuden häkin kaneille ja kaikkee. Ku mul on kaikki tarvikkeet niit edellisen omistajan hankkimia, vanhoja ja vähä rikki. Mua ärsyttää ku siel edellises kodis se omistaja ei käsitelly meijä nuorempaa kania, annia, yhtää ja nyt se on tosi ujo ja välil jopa aggressiivinen, sellanen kapinallinen. Varmaa ihanaa lukee tälläsii random pitkii viestei hehe

    ReplyDelete
  3. KUKA KERTOO TÄÄL ET OTTI EHÄKSYKAPSELI ?! SXJKLXDSXDSD

    ReplyDelete
  4. Ronja: Hah, jep ois ihan et ois sellanen iso oma huone ja sit viel vaatehuone siin! & joo kyl me nähään kesäl (; & ei see mittään :) <3

    Veera: Ole hiljaa :D

    ReplyDelete
  5. Kerroin sen takia, ku sekosin tuol sen kanijutun takii ja loukkasin Juliaa. Etten yleensä oo tollanen, mut se ehkä johtuu siitä ehkäsykapselista. Olin just sillo ottanu sen ja mul oli riitaa joka päivä kaikkien kaa. En silti pidä sitä ns tekosyynä, mut halusin nyt selittää sen ees jotenki. Mä ja Julia vast tutustutaa nii haluun, et se tietää, etten todellakaa yleensä vittuile tollee. Mä en ujostele kertoo henkilökohtasistaki asioista, jos mul ois ollu paha hiivatulehdus tai joku muu nii oisin varmaa kertonu senki, koska se kuuluu mun luonteesee :D ja kuka tulee vittuilemaan siitä, ku ei me ees tunneta ollenkaa? :DD

    ReplyDelete
  6. xdxdxd ooooooookoooooooooooooo ? :D & mä xxdsx

    ReplyDelete